Plaťte u nás bezpečně

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád
1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
2. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.paua.cz je:
Šárka Machytková, sídlo: Za Strahovem 374/67, Praha 6, 16900
adresa: Vrchlabí, Zámek 1, 54301
Identifikační číslo osoby: 44368810
DIČ: CZ7051043582
Jsme plátci DPH
Kontaktní údaje:
internetové stránky: www.paua.cz
email: sarkamachytkova@seznam.cz
telefon: +420 776 274 595
Číslo účtu pro bezhotovostní platby v České republice:
Fio banka: 2101268427/2010
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
1. Veškeré objednávky, podané prostřednictvím elektronického obchodu www.paua.cz jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s platnými obchodními podmínkami, cenami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2. Údaje uvedené kupujícím musí být pravdivé a přesné.
3. Formulář elektronické objednávky vyplněný kupujícím je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká okamžikem převzetí objednaného zboží kupujícím.
4. Při zvolení způsobu platby na dobírku dochází k uzavření kupní smlouvy, která zavazuje kupujícícho k nákupu.
5. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
6. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny jeho převzetím.
7. Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zboží a zaplatit celkovou cenu a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v objednávce.
8. Rozměry, barva a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných médiích jsou údaji nezávaznými a vychází z údajů výrobců.
9. Zavazujeme se svým zákazníkům dodávat pouze zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi nebo vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží.
10. Jsme plátci DPH.
11. Pokud kupující nesplní svůj závazek odebrat a zaplatit objednané zboží, má prodávající právo odmítnout další objednávky tohoto nakupujícího.
12. Vyplněním objednávky dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tyto údaje smí použít prodávající pouze v rámci platných předpisů pro zajištění administrativy a účetnictví firmy.
13. Záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců.
JAK NAKUPOVAT
1. Pokud jste v našem e-shopu poprvé, můžete provést registraci. Pokud se nechcete registrovat, zašlete objednávku bez této registrace.
2. Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na oranžový symbol nákupního košíku v detailu každé položky.
3. Dále můžete pokračovat ve výběru dalších položek.
4. Po ukončení výběru klikněte na Nákupní košík (v horní liště). Košík můžete buď vysypat nebo přejít k pokladně.
5. Zvolte způsob platby a poštovné a potvrďte objednávku tlačítkem Odeslat objednávku.
6. Nezapomeňte zaškrtnout políčko (pokud není již před zaškrtnuto) - Souhlasím s obchodními podmínkami, jinak se vaše objednávka neuskuteční.
7. Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, Vám přijde potvrzovací zpráva s podrobnostmi.
ZPŮSOB UHRAZENÍ CENY ZA ZBOŽÍ
1. Převodem kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje. Číslo účtu je uvedeno výše a bude zasláno emailem spolu s pokyny k platbě.
2. Dobírkou v hotovosti v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby nebo na přepážce České pošty (částka bude poslána na adresu či účet prodávajícího-poštovní poukázka typu C či A)
POŠTOVNÉ A ZPŮSOB DOPRAVY
1. Poštovné a balné je závislé na způsobu dodání, na váze zásilky a na státu, kam bude zboží dodáno. Výběr způsobu doručení (poštovného) je prováděn na konci celého nákupu a cena poštovného a balného je připočtena k celkové částce.
2. Při nákupu zboží nad 1400,- Kč a při platbě předem na účet se v rámci České republiky a zvolení kurýrní služby Zásilkovna neplatí poštovné.
3. Zboží je pečlivě a individuálně baleno.
4. Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny nebo Kurýrní služby vybrané Zásilkovnou jako nejvýhodnější doručení na adresu. Při nezastižení klienta může kurýr zanechat objednávku na nejbližší zásilkovně ,která ho obratem informuje emailem a sms.
5. Na základě speciálního vyžádání ze strany kupujícího je možné poslat na jeho náklady zboží prostřednictvím kurýrní služby.
6. Pokud bude zaškrtnuto nižší poštovné, než odpovídá rozměrům a váze, automaticky se změní na správné při potvrzení objednávky na Váš email, budete na tento fakt upozorněni.
7. Pokud zákazník objednané zboží nevyzvedne je povinnen uhradit náklady poštovného, které si zvolil při objednávce a uhradit ho to do tří dnů provozovateli.
DODACÍ LHŮTA
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době, obvykle za 2-5 pracovních dnů. Maximální lhůta činí ve výjimečných případech 10 pracovních dnů. Podrobnosti konkrétní dodací lhůty a dostupnost zboží na skladě budou podrobněji dohodnuty na základě komunikace se zákazníkem. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
REKLAMACE
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu www.paua.cz (viz. níže) a předpisy platnými v ČR při uzavření smlouvy.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Vznikne-li na zboží dodaném elektronickým obchodem www.paua.cz reklamační důvod, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo telefonicky.
2. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na e-mailové adrese sarkamachytkova@seznam.cz , telefonem nebo dopisem. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail (je-li k dispozici).Spotřebitel při uplatnění práva z vadnéoho plnění musí prokázat,že danou věc zakoupil u prodávajícího.
3. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc nemá při převzetí vady. Nemá-li věc vlastnosti stanovené v paragrafu 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené,ale pokud se vada týká pouze součásti věci,může kupující požadovat jen výměnu součásti: není -li to možné ,může odstoupit od smlouvy.Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné,zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu,má kupující právo na bezplatné odstanění vady.
Právo na dodání nové věci,nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady,pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad,na výměnu její součásti nebo na opravu věci,může požadovat přiměřenou slevu.Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě,že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad,vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo, že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Vše se dá řešit i mimosoudním řešením.
4. Prodávající informuje kupujícího do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách o následném postupu řešení reklamace.
5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání produktů, funkcí a škod vzniklých neodborným používáním, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se nevztahuje případná poskytnutá záruka.
6. Reklamace v případě, že dojde ke ztrátě zásilky přepravcem Českou poštou, se řídí reklamačním řádem České pošty. Tj. reklamaci lze uplatnit až 20 dnů od odeslání zásilky. Poté běží reklamační lhůta 15 dní. Pokud je reklamačním řízením prokázáno, že došlo k ztrátě zásilky, jsou zákazníkovi na bankovní účet navráceny všechny finanční prostředky (cena zboží a zaplacené poštovné). Pokud se reklamačním řízením prokáže, že zásilka byla doručena zákazníkovi (jeho podpis na převzetí dobírky), nemá zákazník právo na navrácení finančních prostředků. Prosím pamatujte, že téměř všechny problémy je možné po vzájemné dohodě vyřešit.
7. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží. Kupující má právo v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy (zasláním oznámení o odstoupení od smlouvy) do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodů. Pokud se tak rozhodne, musí po tomto oznámení zboží poslat zpět. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen prodávajícímu prokázat, že u něho zboží zakoupil. V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím. Odstoupí-li kupující od smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží (např. přepravu) a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je od kupujícího přijal, pokud se s kupujícím výslovně nedomluví na jiném způsobu, kterým kupujícímu nevzniknou žádné další náklady. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícími dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží.
Před odstoupením od kupní smlouvy je kupující povinen kontaktovat prodávajícího e-mailem na sarkamachytkova@seznam.cz.
V případě vrácení zboží si náklady na dopravu kupující hradí sám.
8. V případě uznání reklamace a chyby ze strany e-shopu, po předešlém kontaktování prodávajícího, platí náklady na dopravu e-shop.
Zboží určené k reklamaci nebo vrácení je třeba poslat na prodejnu na adresu Bělohorská 120, 16900 Praha 6.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny.
1. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: a) zboží bylo omylem zničeno či poškozeno a nebude nalezen výrobek obdobné velikosti, kvality a ceny b) výrazným způsobem se změnila cena zboží V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, zboží je dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší, než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího. Rozpor z kupní smlouvy V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou („rozpor s kupní smlouvou“), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZÁKAZNÍKA
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje registrovaných zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do „zákaznické sekce“. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle e-mailovou zprávu na sarkamachytkova@seznam.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky (kontakt viz. výše).
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Předáním objednávky kupující bez výhrad akceptuje cenu zboží, podmínky dodávky a veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den předání objednávky, jakož i v den odeslání objednaného zboží.
2. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti právem České republiky.
3. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.
Doprava ZDARMA
Při objednávce nad 1 400 Kč platíme vaše poštovné my!
Dárkové balení
Zboží vám rádi zabalíme do dárkové krabičky.
Ověřeno zákazníky
Více než 97 % zákazníků by doporučilo náš obchod svým známým.
ZBOŽÍ V AKCI
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
KONTAKT